Hälsocentralen Nacksta

Om Hälsocentralen Nacksta

Hälsocentralen Nacksta är en av Region Västernorrlands hälsocentraler. Hit kan du vända dig med alla frågor som rör din hälsa. $$Vi erbjuder dig hälso- och sjukvård av personal med bred kompetens och lång yrkeserfarenhet. Vi ger dig nära och trygg vård, oavsett var i livet du befinner dig.

Lista dig hos Hälsocentralen Nacksta

Axvägen 15, 853 50 Sundsvall - visa på karta

Hälsocentralen Nacksta

13:44 - 13 apr, 2018 skrev:

Jag är mycket nöjd med Nacksta Hälsocentral. Trevlig personal som verkligen lyssnar på vilka besvär man har och gör sitt bästa för att hjälpa oss patienter.
Har träffat många riktigt bra läkare (även stafettläkare), som är kunniga och gör sitt bästa för att hjälpa med vård och recept.
Lokalerna är lätt att komma till, även då man sitter i rullstol, eller använder rollator. Bra parkering för de som kommer med egen bil.
Jag är så nöjd!