Smedjegatan 18, 3 tr, Nacka

Barnmorskemottagning

Kostnadsfritt

Amningsmottagning

Besöken på amningsmottagningen är kostnadsfria

Cellprovtagning

Kostnadsfritt

NIPT

Välkommen BB Stockholm Family Sickla!

Vi är stolta över att kunna presentera vår nya barnmorskemottagning i Sickla/Nacka! Vi finns i fräscha lokaler i det nybyggda vårdhuset Curanten, på Smedjegatan 18 i Nacka.

Om BB Stockholm Family

Vi vill att vården ska vara formad runt dig och dina behov. Vi tror att det är viktigt för kvinnor att vara delaktiga och kunna fatta beslut runt sitt val av preventivmedel, sin graviditet, födande och att få kontinuitet i kontakt med vården. Hos oss på BB Stockholm Family möter du barnmorskor och läkare som lär känna dig och dina önskemål väl.

Vi finns även i Stockholm City, på Ekerö och på Kungsholmen.

BB Stockholm Family - vår filosofi

Att se alla människors behov är en grundläggande förutsättning för god vård. Hos oss utformas vården så att du blir sedd och respekterad. Hög kompetens och ett professionellt bemötande utmärker den vård vi bedriver.

Så tar du dig till BB Stockholm Family Sickla

Om du tar bilen till oss finns det flera parkeringshus i närheten och handikapparkering i anslutning till huvudentrén. Där stannar även flera olika bussar, tvärbanan och saltsjöbanan, om du föredrar att åka kollektivt. Inom något år kommer även tunnelbanan att finnas här.

Varmt välkommen till oss på BB Stockholm Family Sickla!

Informationen uppdaterades 10:39 - 5 okt, 2023

9 mar, 2023

Kvaliteten på mödravården är bra här med erfarna barnmorskor. Jag hade Lisa och är väldigt nöjd med hela resan till bebis.

19 jan, 2023

29 jan, 2022

Snälla barnmorskor men märks att de är nya.

Måndag - Tisdag:08:00 - 17:00