Järnvägsgatan 5, Sickla Galleria

Synsam Sickla

Välkommen till Synsam Sickla!

Behöver du hjälp med att skaffa glasögon eller linser? Då är du välkommen till vår välsorterade butik på Järnvägsgatan 5 i Sickla Galleria i Sickla. Här kan våra legitimerade optiker hjälpa dig med olika sorters synundersökningar. Du hittar glasögon, linser och tillbehör från välkända märken hos oss, och självklart hjälper vi både dig som behöver skaffa glasögon för första gången eller dig som bara vill uppdatera din stil.

Boka tid för synundersökning hos legitimerade optiker

På Synsam Sickla hittar du kunniga, legitimerade optiker som kan hjälpa dig som vill testa din syn. Genom olika mätningar kan vi konstatera om du har något synfel som behöver korrigeras, och sedan hitta en bra lösning för dig. Synundersökning kan till exempel vara aktuellt om du:

• Besväras av återkommande huvudvärk
  • Ofta har problem med trötta ögon
  • Har svårt att se på olika avstånd
  • Vill skaffa linser
  • Vill skaffa glasögon
  • Ska ta körkort

Hos oss är både unga och gamla välkomna, och vi hjälper dig utifrån just dina behov och önskemål.

Skaffa nya glasögon hos Synsam Sickla

Vi på Synsam har ett stort urval av bågar från många olika märken, och våra rådgivare är där för att hjälpa dig hitta rätt glasögon för just dig. Du kan även hyra dina glasögon hos oss, genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle. Därtill hittar du solglasögon, linsvätska och tillbehör i vår butik.

Olycksgaranti och uppföljning

Hos oss på Synsam kan du känna dig trygg och vi erbjuder dig stöd även efter att du har gått hem med dina nya glasögon. Skulle de skadas under de första 365 dagarna reparerar vi eller ersätter dem, utan extra kostnad. Om du skulle uppleva att din syn har förändrats inom samma tidsram är du också välkommen tillbaka till oss för en kostnadsfri undersökning.

Varmt välkommen att kontakta Synsam Sickla på Järnvägsgatan 5 i Sickla Galleria och boka en tid!

Informationen uppdaterades 11:47 - 29 sep, 2022

11 mar, 2024