Planiavägen 5, Nacka

Kiropraktorkedjan Nacka

En smärtfri vardag är frihet!
Hos Kiropraktorkedjan Nacka erbjuder vi undersökning, behandling, rådgivning och rehabilitering för att hjälpa samt vägleda dig till ett smärtfritt och aktivt liv.

Kiropraktorkedjan Nacka ligger på Planiavägen 5 i Stockholm, i samma lokaler som Sickla Hälsocenter Nacka. Här hjälper vi dig med både akuta och kroniska besvär.

Om Kiropraktorkedjan

Kiropraktorkedjan har funnits sedan 2008 och består idag av fem mottagningar, tre i Göteborg och två i Stockholm. Sedan Kiropraktorkedjan grundades har den blivit ett naturligt val för både privatpersoner och företag.

Vi som arbetar på Kiropraktorkedjan är legitimerade kiropraktorer med lång yrkeserfarenhet. Behandling och undersökning utförs enligt vetenskapliga och beprövade metoder, och diagnostiserar vi problem som inte är behandlingsbar med våra metoder hänvisar vi dig vidare för vård.

Träning och idrott ligger oss varmt om hjärtat

Under en behandlingsserie hos någon av våra kiropraktorer är vi noggranna med vad vi eventuellt väljer att ta bort i din träningsrutin. Vi tror på att du kan fortsätta med det du tycker om att göra men istället modifiera teknik, belastning och intensitet samt använda riktade övningar för att förbättra förutsättningarna mot en positiv utveckling inom idrottandet.

Varmt välkommen till Kiropraktorkedjan Nacka!

Informationen uppdaterades 13:01 - 16 feb, 2023

Emma Ekengren