Capio Geriatrik Nacka AB, Nacka

Nacka

Capio Geriatik Nacka är specialiserade på geriatrisk sjukvård och erbjuder utredning, behandling och rehabilitering i sluten vård i samband med akut sjukdom.
Capio Geriatrik Nacka har även en avdelningen för specialiserad palliativ sluten vård
En enhet finns för avancerad sjukvård i hemmet med möjlighet till direkt inläggning i sluten vård.
Verksamheten har även en specialiserad minnesmottagning. Remiss krävs till denna. Vi erbjuder geriatrisk vård främst för invånarna i Nacka och Värmdö kommuner.

Vid e-post använd förnamn.efternamn@capio.se

Telefon 08 - 718 60 00
Lasarettsvägen 4,Ektorp,Nacka - visa på karta

Geriatrik, Medicinsk rehabilitering, Specialistsjukvård

Vägbeskrivning

Nacka/Värmdöbussar från slussen, hållplats Ektorps centrum.
Buss 821 från Tyresö, hållplats huvudentrén Nacka Närsjukhus.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Till toppen

10 myter om tandtråd

10 myter om tandtråd

Veckans myt om tandtråd!

Idag finns det många missuppfattningar om tandtråd. Vården.se slår hål på tio myter om tandtråd tillsammans med Plackers!

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Tre POSITIVA skäl att sluta röka

Ofta får rökare höra om skälen till varför det är skadligt att röka. Men i denna artikel vill vi vända på det, istället för att fokusera på det negativa - låt oss kika på de positiva hälsoeffekter som kommer med att sluta röka.

Vården.se i samarbete med Nicotinell.

• Narva Kirurg Center Supernöjd, gjorde en behandling med hyslase. Kände mig trygg och min läkare var duktig! - Nicolas
    • Narva Derma Center Proffsigt och trevligt bemötande. Kan starkt rekommenderas. - Lina
    • Mariehems hälsocentral Blir alltid bemött med respekt och empati och någon som lyssnar. - Karin Jacobsson
    • Sjukgymnastik David Löw-Larsen Efter att ha provat flertalet sjukgymnaster i stan blev jag rekommenderad att gå till David. Jag var med om en bilolycka för några år sedan ... - Maria
    • Sjukgymnastik David Löw-Larsen David har haft stort tålamod och med behandling och träning fått bort mångåriga ryggbesvär. Kan varmt rekommendera honom. Nu kan jag andlige... - Ola