Nässjö Folktandvård

Nässjö

Folktandvården erbjuder tandvård till barn och vuxna i alla åldersgrupper. Allmäntandvårdsklinikerna arbetar med såväl förebyggande som behandlande tandvård. På specialisttandvårdsavdelningarna vid Odontologiska Institutionen behandlas patienter med remiss från tandläkare, läkare och andra vårdgivare.

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. doktor24 - Läkare i din mobil och dator, dygnet runt

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt!

Hos doktor24 kan du träffa en läkare online genom chatt eller videosamtal, dygnet runt alla dagar i veckan. Våra läkare har lång erfarenhet inom allmänmedicin och sjukvård och kan hjälpa dig med rådgivning, diagnos, recept eller intyg. Om du behöver träffa en läkare fysiskt kan du boka en tid på en vårdcentral direkt i appen.

ANNONS. Min Doktor – Vårdcentral i fickan

Telefon 010 - 243 35 45