Bräcke Diakoni vårdcentralen Nyhälsan Nässjö

Om Bräcke Diakoni vårdcentralen Nyhälsan Nässjö

Bräcke diakoni Vårdcentralen Nyhälsan- lite mer än vilken vårdcentral som helst.
Bräcke diakoni är en bred non profit-aktör inom vård och omsorg vars syfte inte är att tjäna pengar utan att skapa ett medmänskligare samhälle.
Nyhälsan är Nässjös snabbast växande vårdcentral och hos oss har du tillgång till läkare, distriktssköterska, diabetesmottagning, astma/KOL-mottagning, sjukgymnast, arbetsterapeut samt psykolog. Utöver detta kan du även vaccinera dig inför resan, få hälso- och livsstilsrådgivning samt hjälp med remisser till specialistvård.
Vi tar emot barn och vuxna som är sjuka och behöver råd eller vård. Du kan ringa dygnet runt. När vårdcentralen är stängd kopplas du automatiskt till 1177/närakuten.

Lista dig hos Bräcke Diakoni vårdcentralen Nyhälsan Nässjö

Nyhemsgatan 6, Nässjö - visa på karta
  • Måndag - Fredag 08:00 - 15:30 Laboratoriet
Husläkare / vårdcentral

Bräcke Diakoni vårdcentralen Nyhälsan Nässjö

08:47 - 05 nov, 2018 skrev:

Mycket fin hjälp har jag fåttär fortfarande under behandling