Barnmorskemottagningen vårdcentralen Munkfors

Munkfors

Till oss kan du vända dig med frågor i livets olika skeden från tonåring till mogen kvinna. Vi erbjuder stöd och information om till exempel preventivmedel, graviditet, förlossnings-och föräldraförberedelse, abort och sexuellt överförda infektioner. Man kan göra graviditetstest och kvinnor mellan 23 och 64 år erbjuds att ta gynekologiskt cellprov.

Vi arbetar med tidsbokade mottagningar, kontakta oss gärna och boka en tid.

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 0563 - 478 77