Vårdcentralen Munkfors

Om Vårdcentralen Munkfors

Till vårdcentralen kan du vända dig med frågor och problem som rör din hälsa under hela livet. När du blir sjuk, skadar dig eller behöver hjälp med din psykiska hälsa är du välkommen till oss. Du kan också få hjälp med att ändra dina levnadsvanor. Om du behöver hälso- och sjukvård som inte vi kan erbjuda hjälper vi dig vidare. Välkommen till oss! Tf Enhetschef Ingela Pedersen 0565-475 35

Lista dig hos Vårdcentralen Munkfors

4,1

11:46 - 13 jan, 2019 skrev:

Jättebra vårdcentral

12:40 - 21 jan, 2016 skrev:

Väldigt dåligt med telefonrider sitter man med ett litet sjukt barn vill man kunna få en tid rätt fort

3,2