Ögonmottagning Kungälv, Kungälv

Om Ögonmottagning Kungälv, Kungälv

Ögonmottagningen i Kungälv är en filial till ögonverksamheten på Mölndals sjukhus.
Detta är en öppenvårdsmottagning med endast tidsbokade besök. Mottagningen har ingen akut verksamhet.
Här undersöks och behandlas patienter med misstänkt eller konstaterat glaukom. Patienter med diabetes ögonbottenfotograferas.
Till mottagningen kommer även barn och vuxna med bland annat skelningar och samsynsproblem.

0303 - 986 81 Växelnummer
Kongahälla center Älvebacken 1 Plan 3, 442 48, Kungälv - visa på karta
Optiker, vårdcentral, privat läkare eller egenremiss

Ögonmottagning Kungälv, Kungälv

4,2