Närhälsan Kungälv barn- och ungdomsmedicinsk mottagning, Kungälv

Om Närhälsan Kungälv barn- och ungdomsmedicinsk mottagning, Kungälv

Barn och ungdomsmedicin tar emot barn upp till 18 år. Alla besök är tidsbeställda. Vi som arbetar på mottagningen är barnläkare, barnsjuksköterskor, psykologer, dietister, logopeder och sekreterare.

Välkomna!

Enhetschef Pia Nilsson

Rollsbovägen 58, 442 40, Kungälv - visa på karta
För rådgivning kontakta barnsjuksköterska 010-473 45 00 mån-fre 08:15-16:00. Akuta ärenden hänvisas till 1177. Övriga ärenden hänvisas till din vårdcentral