Närhälsan Solgärde vårdcentral, Kungälv

Om Närhälsan Solgärde vårdcentral, Kungälv

Vi har allmänläkarvård med specialister i allmänmedicin, läkare som går specialistutbildning samt utbildningsläkare.
Vi har Sjuksköterske- samt distriktsköterskemottagning med följande profilmottagningar: Astma/KOL med spirometriundersökningar, diabetes, hypertoni. En väl inarbetad Barnhälsovårdcentral samt samtals/psykoterapimottagning med kognitiv inriktning

Lista dig hos Närhälsan Solgärde vårdcentral, Kungälv

Rollsbovägen 58, 442 40, Kungälv - visa på karta