Närhälsan Munkedal barnavårdscentral, Munkedal

Om Närhälsan Munkedal barnavårdscentral, Munkedal

Familjecentralen Skatten, Lilla Foss:
Våra erfarna distriktssköterskor sköter barnhälsovården och samarbetar med kommunens öppna förskola, specialpedagoger och familjeförskolan för att barnen ska få bästa möjliga stöd i sin utveckling. Vårdcentralens läkare utför hälsokontroller på barnen och barnläkare finns att tillgå. Samarbetet med Barnmorskemottagningen och Mödra-barnhälsovårdspsykologen är välutvecklat. Se även länk till vår hemsida.

Telefon Lena Hansson 010-441 51 75
Telefontid måndag-fredag 08.30-09.30