Närhälsan Munkedal vårdcentral, Munkedal

Närhälsan Munkedal vårdcentral

, Munkedal

Centrumvägen 34, 455 30, Munkedal, 45530 Munkedal

2024-03-22 * Välkommen på prickmottagning om du önskar visa en hudförändring, boka en webbtid. * Vaccination av covid under april. Personer 80 år och äldre, samt personer 65 år och äldre med dagliga omsorgskontakter. Folkhälsomyndigheten rekommenderar 4-7 månader mellan doserna. Boka en webbtid eller ring oss. Alla webbtider bokas via vår hemsida eller 1177.

Här arbetar 5 specialistläkare samt ST- och AT-läkare på mottagningen samt sköter äldrevården i området. Våra distriktssköterskor har specialkompetens inom diabetes, hjärta/kärl, astma/KOL och äldrevård/demens. Vi har en väl inarbetad BVC på Familjecentralen Skatten. Vi erbjuder psykologkontakt om du behöver samtalsbehandling. Vi kan erbjuda stöd av rehabkoordinator om du riskerar en längre periods sjukskrivning. Tidsbokning provtagning via 1177 e-tjänster på webben eller via telefon. Vår medicinska fotvårdare har mottagning efter remiss. Vi erbjuder grupper så som Hälsokurs, Sömnskola, Smärtskola och Stresskola. Vi har också läkar- och distriktssköterskemottagning i Hedekas för tidsbokade besök. Vi har också nära samarbete med rehab, ungdomsmottagning, barnmorskemottagning. Se även länk till vår hemsida. Kvällar och helger hänvisas till telefonrådgivning 1177 eller Närhälsan Tanumshede jourcentral mån-fre 17-22. Lör-sön10-16, samt helgdagar.

Informationen uppdaterades 07:07 - 25 mar, 2024

10 maj, 2021

Sämsta it tillgängligheten jag sett, informationen är felaktig och/eller utgången

22 apr, 2021

Dålig itteknologi.

Här kan du se omdömen som Närhälsan Munkedal vårdcentral har fått i Nationella Patientenkäten.

Drop-in-tider

Sjuksköterska

Sjuksköterska

Psykologverksamhet, vuxna, Provtagningsverksamhet, öppen vård, Psykologverksamhet, barn och ungdom, Vårdcentral (BT), Distriktssköterskeverksamhet, Allmänmedicin, Medicinsk fotvård, Vaccination mot covid-19