Öppet idag från 07:30

Munhälsan Munkedal AB - Tandläkare Conny Nilsson

Centrumvägen 12 B 455 30 Munkedal

Munhälsan Munkedal AB - Tandläkare Conny Nilsson

Munhälsan är en privat tandläkarpraktik i centrum av Munkedal, som vi drivit sedan 1985. Vi är anslutna till Försäkringskassan. Tandläkare är: Barbro Wennberg-Nilsson, och Conny Nilsson

Munhälsans filosofi är att sätta just munhälsan främst. Hos oss får du gott om tid vid varje besök. Du hinner ställa dina frågor. Vi förklarar hur du på bästa sätt sköter om din mun och du får alltid träffa samma tandläkare. Har man kunskap och ger sig tid att sköta sina tänder noga varje dag, kan man i de flesta fall klara sig utan tandproblem. Uppstår ändå akuta besvär, hjälper vi dig så snabbt som möjligt. Akuta besvär har vi som mål att ta hand om samma dag.

Välkommen till Munhälsan.

Logga - Kry

5 / 5

24 jun, 2020 Hans- Joachim I. skrev:

Conny fick bort min tandläkarskräck. När jag ringde akut en fredag eftermiddag väntade de på mig och behandlade mig efter öppningstid.

Måndag : 07:30 - 16:15
Tisdag : 07:30 - 16:15