Mullsjö vårdcentral

Mullsjö

Vårt mål är att du som kommer till oss ska vara i centrum. Vi har en stabil bemanning av erfaren och kompetent personal och erbjuder dig sjukvård med hög tillgänglighet och av god kvalitet. Vi arbetar med sjukvård, hälsovård, rehabilitering, psykosocial hälsa – allt under samma tak. Vi samverkar med kommunen och andra aktörer. Vi tar emot barn och vuxna som är sjuka och behöver råd eller vård. Vi arbetar förebyggande och erbjuder hälso- och livsstilsrådgivning. Du kan även få hjälp med remisser till specialistvård, rehabilitering och uppföljning. Mullsjö vårdcentral - ditt naturliga val!

Lista dig hos Mullsjö vårdcentral

Till toppen

10 myter om tandtråd

10 myter om tandtråd

Veckans myt om tandtråd!

Idag finns det många missuppfattningar om tandtråd. Vården.se slår hål på tio myter om tandtråd tillsammans med Plackers!

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Tre POSITIVA skäl att sluta röka

Ofta får rökare höra om skälen till varför det är skadligt att röka. Men i denna artikel vill vi vända på det, istället för att fokusera på det negativa - låt oss kika på de positiva hälsoeffekter som kommer med att sluta röka.

Vården.se i samarbete med Nicotinell.