Ortopedmottagning, Motala

Motala

Ortopediska kliniken i Motala drivs av Aleris Specialistvård som arbetar på uppdrag av och i nära samverkan med Region Östergötland.

Aleris Ortopedi Motala utför ortopedisk bedömning och behandling inklusive operation vid besvär i knä, höft, hand och fot. Hit kommer även patienter som uppsökt akutmottagningen på återbesök.

Du kommer till mottagningen via remiss från din ordinarie läkare på vårdcentralen eller från läkare på annan klinik på sjukhuset. Du är också välkommen att skriva en egenremiss.

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 010 - 105 99 00 Växelnummer 010 - 105 99 00
Lasarettet, A-huset plan 12, Motala - visa på karta

• 17:56 - 19 sep, 2018 skrev:

Jag har aldrig tidigare blivit så trevligt bemött i sjukvården det var riktiga proffs tacksam Anette tack Jonatan med personal

• 09:26 - 30 maj, 2016 skrev:

Trevligt, Bra mat, Personalen trevlig, Rent o fräscht .

• 10:40 - 17 maj, 2014 skrev:

Vill tacka ortoped Lars Gollvik för hans fantastiska skicklighet att återställa min totalt havererade fot. En specialist som Lars Gollvik är värd att berömmas och lyftas fram och önskar att framtida specialister för möjlighet att ta del av hans tekniska skicklighet som ledde fram till en smärtfri snabb rehabilitering för mig.