Danskes gränd 4, Norrtälje

Vaccination

Enligt konsultation

Stötvågsbehandling

Efter konsultation

Hela Företagshälovård har hjälpt patienter i över 25 år. Vi vänder oss både till företag och till privatpersoner, vi är en modern och effektiv företagshälsovård och en omsorgsfull vårdgivare till dig som enskild patient.

Vi är experter på kroppens leder och muskler, områden som ofta drabbas av arbetsrelaterade besvär. Till vårt team av erfarna naprapater har vi dessutom adderat specialister inom läkarvård, psykologi, ergonomi och träning.

Vad kan Hela Företagshälovård hjälpa dig eller ditt företag med?

Vi hjälper till med allt ifrån ryggskott och musarm, till vaccinering, krishantering och hela friskvårdsprogram. Om så önskas, kan vi sköta stora delar av företagshälsovården på plats hos er.

Om mottagningen

Du hittar Hela Företagshälovård i stora och ljusa lokaler centralt i Norrtälje.

Informationen uppdaterades 13:47 - 27 jan, 2023

Fråga ställd 07:41 - 1 jul, 2019

varför går det inte att ringa er?

Hela Företagshälsovård, Norrtälje svarar:

Hej! Det går bra att nå oss på 0176-17380.

Fråga ställd 08:49 - 27 nov, 2018

Har ni influensavaccin? Kan jag som boende i Åkersberga få vaccinet hos er?

Hela Företagshälsovård, Norrtälje svarar:

Hej! Tyvärr så har även vi slut på influensavaccin och väntar på att det ska komma nytt från vår leverantör. Med vänlig hälsning Diana H.

Fråga ställd 18:18 - 16 okt, 2018

Hej, jag undrar om man får komma till er fast mitt företag inte är knuten till er? Fått rekommendationer att ni har kompetent och lyhörd personal.

Hela Företagshälsovård, Norrtälje svarar:

Hej Anna! Visst kan du komma till oss som privatperson. Tänk dock på att vi inte har samma priser som primärvården då vi är en privat mottagning. Ring gärna receptionen på telefon 0176-17380 så får du mera information. Hälsningar Titti

Fråga ställd 16:53 - 28 nov, 2016

Ingår naprapatbesök i högkostnadsskyddet eller betalar man som patient hela kostnaden?

Hela Företagshälsovård, Norrtälje svarar:

Hej Agneta! Nej kostnaden för en naprapatbehandling ingår inte i högkostnadsskyddet. Hälsningar Titti C

Fråga ställd 17:24 - 4 sep, 2016

Hej. Jag undrar om mina provsvar är klara ? Var hos er för två veckor sen .

Hela Företagshälsovård, Norrtälje svarar:

Hej Mikael! Sköterskan Lena Sundberg som du träffade vid ditt besök här har skickat provsvaren hem till dig. Du bör ha dem idag. Hälsningar Titti Carlberg, sekr

0176-17# ## Visa nummer