Vårdcentralen Mjölby, Mjölby

Mjölby

Vår målsättning är att ge befolkningen en trygg och säker vård med hög kompetens, god tillgänglighet och bra bemötande. En hälsosam livsstil är grunden för ett aktivt liv och förebygger många sjukdomar. Kom gärna och besök vårt hälsorum där du kan göra din egen hälsoanalys, få tips och råd hur du kan förbättra din hälsa. För vissa vårdtjänster finns nu möjlighet för dig att själv boka tid direkt via vår webbtidbok. För mer information - se vårt utbud.
Receptionen och mottagningarna har lunchstängt kl. 12.00-12.45. Om du har akuta besvär som inte kan vänta når du vårdpersonal genom att trycka på ringklockan i entrén.

Lista dig hos Vårdcentralen Mjölby, Mjölby

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. Min Doktor – Vårdcentral i fickan

ANNONS. doktor24 - Läkare i din mobil och dator, dygnet runt

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt!

Hos doktor24 kan du träffa en läkare online genom chatt eller videosamtal, dygnet runt alla dagar i veckan. Våra läkare har lång erfarenhet inom allmänmedicin och sjukvård och kan hjälpa dig med rådgivning, diagnos, recept eller intyg. Om du behöver träffa en läkare fysiskt kan du boka en tid på en vårdcentral direkt i appen.

Telefon 010 - 105 99 10 Växelnummer 010 - 103 00 00
Smålandsvägen 24, Mjölby - visa på karta

Husläkare / vårdcentral

• 09:52 - 16 jun, 2017 skrev:

Jag har bara positivt att säga om Mjölby vårdcentral. Jag känner alltid väl omhändertagen.

• 14:17 - 03 maj, 2017 skrev:

Har i stort sett alltid blivit bemött och behandlad med respekt, både från läkare och vårdpersonal

• 11:18 - 18 apr, 2017 skrev:

Anmärkningsvärt dålig attityd i receptionen. Ville beställa PSA prov. Hänvisad till telefonnummer där kön är så lång att man hänvisas till nästa dag. Oj oj oj vad körigt de tre hade som satt i receptionen

1,5

• 08:20 - 02 jan, 2017 skrev:

Kunnig och trevlig personal.

• 21:23 - 10 nov, 2016 skrev:

Snabb och effektiv hjälp.
    Utmärkt och vänligt bemötande från all personal.

• 11:57 - 22 aug, 2016 skrev:

All kärlek och ros till Ahmed Al-kazarji på VC i mjölby. Fantastisk läkare som ger service och omtanke till sina patienter