Här kan du se omdömen som Närhälsan Mellerud vårdcentral har fått i Nationella Patientenkäten.
Om Nationella PatientenkätenHelhetsintryck
Länets snitt: 82.6%
Emotionellt stöd
Länets snitt: 78.5%
Delaktighet och involvering
Länets snitt: 81.6%
Respekt och bemötande
Länets snitt: 87%
Kontinuitet och koordinering
Länets snitt: 74.6%
Information och kunskap
Länets snitt: 77.7%
Tillgänglighet
Länets snitt: 84.8%
14 mar, 2014
Först vill jag säga att vårdpersonalen är både duktig o trevlig, MEN tillgängligheten under all kritik! Läkarbrist sägs vara orsaken till att jag idag inte kan boka en läkartid utan måste invänta att sjuksköterskan först kontaktar läkaren och sedan mig, vilket tar veckor i ovisshet. Närhälsan i Mellerud har rasat i kvalitet 2013/2014. Tredje namnbyte på 7 år, har vårdansvariga inget bättre att använda tid och resurser på? I Mellerud kan vi inte göra något vårdval, här finns inget alternativ!