Här kan du se omdömen som Närhälsan Mellerud vårdcentral har fått i Nationella Patientenkäten.
Om Nationella PatientenkätenHelhetsintryck
83.8%
Länets snitt: 82.6%
Läs mer
Emotionellt stöd
77.3%
Länets snitt: 78.5%
Läs mer
Delaktighet och involvering
78.8%
Länets snitt: 81.6%
Läs mer
Respekt och bemötande
87.4%
Länets snitt: 87%
Läs mer
Kontinuitet och koordinering
64.7%
Länets snitt: 74.6%
Läs mer
Information och kunskap
73.3%
Länets snitt: 77.7%
Läs mer
Tillgänglighet
85%
Länets snitt: 84.8%
Läs mer
14 mar, 2014
Först vill jag säga att vårdpersonalen är både duktig o trevlig, MEN tillgängligheten under all kritik! Läkarbrist sägs vara orsaken till att jag idag inte kan boka en läkartid utan måste invänta att sjuksköterskan först kontaktar läkaren och sedan mig, vilket tar veckor i ovisshet. Närhälsan i Mellerud har rasat i kvalitet 2013/2014. Tredje namnbyte på 7 år, har vårdansvariga inget bättre att använda tid och resurser på? I Mellerud kan vi inte göra något vårdval, här finns inget alternativ!