Närhälsan Slottsskogen vårdcentral, Göteborg

Närhälsan Slottsskogen vårdcentral

, Masthugget

Vegagatan 55, 413 11, Göteborg, 41311 Göteborg

VACCINATIONER Folkhälsomyndigheten rekommenderar alla som är 80 år och äldre samt patienter mellan 65-80 år med dagliga kommunala insatser för påfyllnadsdos av vaccin mot Covid 2 gånger/år. Kallelse på tid kommer skickas hem till alla 80 år. För er som är 65-80 med dagliga kommunala insatser (OBS måste vara dagliga, räcker inte om man endast har enstaka insatser/vecka) så kan ni ringa oss för tidsbokning. JOURCENTRAL Patienter hänvisas kvällar och helger till Capio Alléjour på Södra Allégatan 6. Läs mer på capio.se. ENDAST BOKADE BESÖK Vi erbjuder inte drop-in till läkare och sjuksköterska. Tid för besök bokas enbart via telefon eller 1177 e-tjänster efter bedömning av sjuksköterska. Nu kan du se dina kallelser direkt i mobilen. Logga in på 1177.se och läs mer. Du kan även boka digitala besök på Närhälsan Online PROVTAGNING Vi erbjuder drop-in för ordinerade prover och prover med remiss från annan mottagning. Öppettider: Mån – Tors kl. 07.30-12.

Vårdcentralen Slottsskogen är en läkar-och distriktssköterskemottagning som tar emot människor i alla åldrar. Våra ledord är bra tillgänglighet, förstklassig sjukvård, gott omhändertagande och nöjda patienter! Endast tidsbokade läkarbesök. Önskar du rådgivning eller vill boka en tid ring 031-345 05 80. Om du behöver vård på kvällar eller helger är du välkommen till Capio Alléjouren på Södra Allégatan 6. Öppet vardagar kl. 17.00-22.00 samt helger och röda dagar kl. 10.00-16.00.

Informationen uppdaterades 15:15 - 28 feb, 2024

31 jan, 2021

23 jun, 2019

13 jun, 2019

Bra bemötande Jag får hemskickat resultat av undersökningar Jag har fått de specialistremisser jag behövt

22 mar, 2018

Mycket angagerande mottagning av min läkare Oskar Willner. Kunnig och proffsig.

5 dec, 2017

Här kan du se omdömen som Närhälsan Slottsskogen vårdcentral har fått i Nationella Patientenkäten.

Endast bokade besök

Provtagning drop-in

Vaccination mot covid-19, Allmänmedicin, Distriktssköterskeverksamhet, Vårdcentral (BT), Kuratorsverksamhet, Diabetesmottagning, primärvård, Provtagningsverksamhet, öppen vård