Närhälsan Masthugget vårdcentral, Göteborg

Om Närhälsan Masthugget vårdcentral, Göteborg

Vi är en offentlig, väletablerad vårdcentral som funnits i Masthugget sedan 1985. Vi bygger vår verksamhet på lång erfarenhet och den senaste kunskapen. Vi arbetar hälsofrämjande och värnar om långsiktiga relationer och har mycket hög tillgänglighet. Vi har fem fastanställda läkare som alla är specialister inom allmän medicin.
Vi erbjuder bl.a Hälsosamtal med hälsoprofilbedömning, Diabetessjuksköterska, Astma/KOL sjuksköterska, Äldresjuksköterska med inriktning för personer över 65 år. FYSS/Fysisk aktivitet på recept . Individuell rökavvänjning.

Lista dig hos Närhälsan Masthugget vårdcentral, Göteborg

Fjärde Långgatan 48, 413 27, Göteborg - visa på karta
  • Måndag - Fredag 08:00 - 11:00 Laboratorium
  • Måndag - Fredag 13:00 - 15:00 ej tis och fre em

Närhälsan Masthugget vårdcentral, Göteborg

4,1

23:22 - 16 maj, 2019 skrev:

Blir lyssnad på och symtom undersöks och åtgärdas

14:12 - 19 jun, 2018

3,8