Vårdcentralen Markaryd

Markaryd

Vårdcentralen ingår i vårdval Kronoberg. Vi erbjuder grundläggande hälso- och sjukvård för alla åldersgrupper, rådgivning, rehabilitering, förebyggande hälsoinsatser, barnhälsovård och psykiatrikompetens.
Verksamhetschef Carína Augustsson
tel: 0470-58 80 00 växel

Lista dig hos Vårdcentralen Markaryd

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. Min Doktor – Vårdcentral i fickan

ANNONS. doktor24 - Läkare i din mobil och dator, dygnet runt

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt!

Hos doktor24 kan du träffa en läkare online genom chatt eller videosamtal, dygnet runt alla dagar i veckan. Våra läkare har lång erfarenhet inom allmänmedicin och sjukvård och kan hjälpa dig med rådgivning, diagnos, recept eller intyg. Om du behöver träffa en läkare fysiskt kan du boka en tid på en vårdcentral direkt i appen.

Telefon 0433 - 56 41 00 Växelnummer 0470 - 58 80 00
Hallarydsvägen 2, Markaryd - visa på karta

Allmänmedicin, Astma, stödverksamhet, Diabetesvård, Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral, Specialistsjukvård

4,1

• 12:07 - 28 sep, 2017 skrev:

Löser alla vårdproblem som inte kräver sjukhus!

• 09:59 - 16 jun, 2016

• 21:33 - 01 jul, 2015 skrev:

Jag undrar varför det inte går att kontakta via mail. Jsg är i Tyskland och har blivit opererad efter en trafikolycka och tänkte få omsedd bandage på vägen hem på fredag.

2,8