Eddagatan 6, Malmö

Ultraljud

Urininkontinens

Hos Carlakliniken i Malmö kan vi erbjuda utredningar och behandlingar av alla former av gynekologiska besvär. Hos oss kan du få hjälp snabbt och vi som arbetar här har bred kunskap och mångårig erfarenhet inom obstetrik och gynekologi.

Vi tar emot försäkringspatienter och dig som betalar privat.

Vi finns här för dig

På kliniken gör vi utredningar som exempelvis kan gälla inkontinens, blödningar, klimakteriebesvär och oregelbunden menstruation. Utifrån utredningarna erbjuder vi en rad olika behandlingar, allt ifrån medicinska till kirurgiska.

Du är också välkommen till oss för provtagning av sexuellt överförbara sjukdomar, cellprovtagning och preventivmedelsrådgivning.

Varmt välkommen till Carlakliniken Malmö!

Informationen uppdaterades 10:40 - 20 feb, 2024

2 jun, 2023

Dyrt och dålig service. Inte speciellt trevliga.

12 mar, 2023

1 mar, 2023

Det sämsta bemötandet jag upplevt inom Vården under alla mina besök någonsin. Otrevlig kall oempatisk läkare som nästan dumförklarade ens frågor när hen mer eller mindre givit omvälvande hälsa besked. Lämnade upprörd ledsen och med fler frågor och mer oro än när jag kom. Kan inte rekommendera till någon!

25 feb, 2023

Blev tagen på allvar och fick lösningar.

23 feb, 2023

Trevligt bemötande och förstående personal. Sökte för klimakteriebesvär och fick mycket bra hjälp.

Fråga ställd 10:32 - 9 apr, 2019

Utför ni biopsi på cervix ? Har ni lustgas eller lättare sövning inför ingreppet. Hur lång är väntetiden?

Carlakliniken Malmö svarar:

Hej! Vi har ingen möjlighet att utföra operationer på kliniken i Malmö. Vi utför alla våra operationer i Göteborg på vår operationsavdelning där

Fråga ställd 15:46 - 1 apr, 2019

Måste man ha remiss?

Carlakliniken Malmö svarar:

Du behöver inte remiss. Vi är en privat mottagning. Prisuppgifter finns på vår hemsida där du även kan boka en tid. www.carlakliniken.se

Besöksadress

Eddagatan 6, Malmö