Erikslustvägen 24, Malmö

Välkommen till ActiveMotion!

Vi på ActiveMotion är specialiserade inom ortopedisk kirurgi och du hittar vår mottagning i Malmö på Erikslustvägen 24. Vi samarbetar med Curakliniken och hos oss får du hjälp av läkare med specialistutbildning inom ortopedi. Vi har också ett flertal andra mottagningar i både Sverige och Danmark.

Vad kan jag få hjälp med?

På ActiveMotion kan vi hjälpa dig med en rad olika skador och besvär. Det kan till exempel röra sig och sportskador eller förslitningsskador. Vi kan bland annat hjälpa dig med:

• Artros

• Impingementskador

• Höftsmärta

• Idrottsskador

Vi hjälper dig snabbt!

Hos ActiveMotion slipper du långa väntetider. Vi ser till att du får bedömning och behandling snabbt, av kunniga specialister. Vi värderar kontinuitet och trygghet, och du får därför undersökning, behandling, operation och uppföljning av samma ortoped.

Doktor Ole Steen Jørgensen

Ole Steen Jørgensen grundade ActiveMotion 1995. Han är specialist inom ortopedisk kirurgi och har bred kunskap och lång erfarenhet. Han har tidigare arbetat på bland annat region- och länssjukhus i Sverige.

Välkommen till oss på ActiveMotion!

Informationen uppdaterades 09:31 - 25 jan, 2024

Fråga ställd 11:48 - 17 maj, 2019

Hur ser tidsplanen ut för min del?

ActiveMotion, Malmö svarar:

Hej Robert! Beklagar; men har vi träffats tidigare? Annars kan di alltid boka in dig via activemotion.se/booking mvh Ole J

0770 - 79 1# ## Visa nummer