Studentgatan 6, Malmö

Estetikcentrum – din skönhetsklinik i Malmö

Skönhetskliniken Estetikcentrum ligger i fräscha och toppmoderna lokaler i centrala Malmö. Kliniken erbjuder kvinnor och män både kirurgiska behandlingar, injektionsbehandlingar, hudvård samt allmän- och estetisk tandvård. Din behandling utförs alltid av erfaren personal och det viktigaste för personalen är din trygghet! Läs mer om Estetikcentrum här.

Skönhetsoperationer och plastikkirurgi hos Estetikcentrum

Estetikcentrums estetiska operationer utförs med omsorg och hög kvalitet av specialister inom plastikkirurgi. Kombinationen hög kompetens, välbeprövade metoder och innovativ teknik gör att Estetikcentrum kan ge dig ett fantastiskt resultat. Läs mer om plastikoperationer på Estetikcentrum här.

Injektionsbehandlingar på Estetikcentrum i Malmö

Estetikcentrum i Malmö har även ett brett utbud av injektionsbehandlingar, såsom fillers, rynkbehandling och svettbehandling. Alla injektionsbehandlingar utförs av en legitimerad sjuksköterska. Ditt återbesök är alltid kostnadsfritt. Du hittar mer information om klinikens estetiska behandlingar här.

Tandläkare hos Estetikcentrum

På kliniken arbetar även legitimerade tandläkare som erbjuder det mesta inom tandvård. De kan hjälpa dig med allmäntandvård, akuttandvård och estetisk tandvård. Du bokar först en tid för undersökning eller akut tandvård, och får efter ditt besök ett kostnadsförslag med dig hem för eventuell fortsatt behandling. Läs mer om tandläkarna på Estetikcentrum.

Räntefri delbetalning hos Estetikcentrum

För att möta olika patienters behov erbjuder Estetikcentrum Malmö flera olika betalningsalternativ: kortbetalning, kontantbetalning, Klarna och Epassi. Du kan även delbetala räntefritt med Resurs eller Svea bank.

Har du andra frågor om betalningsmöjligheter är du alltid varmt välkommen att ringa kliniken på 040 65 66 660 eller mejla info@estetikcentrum.se.

Ett besök, ett förändrat liv

Estetikcentrum sätter alltid patienten i fokus och är måna om att du ska känna dig trygg och välinformerad under ditt besök på kliniken.

Kontakta gärna kliniken om du har några frågor eller vill boka en tid – Estetikcentrum i Malmö finns här för dig!

Informationen uppdaterades 08:15 - 19 jan, 2024

12 feb, 2021

Jag hade en fettsugningen och bukplastik operation hos Dr. Ali.Jag kan verkligen rekommendera dem. Väldigt professionell personal.otrolig nöjd med mina alla resultat. Stor tack Estetikcentrum för allt. Ni har förändrat mitt liv och hjälpt mig att hitta mig själv :)

8 feb, 2021

Fantastiskt vård och personal! Duktiga, professionella och supertrevliga. De svarade på alla mina frågor och funderingar och såg till att jag kände mig trygg, bekväm och lugn från första sekund. Väldigt nöjd med mina behandlingar!. Fantastisk klinik med fantastisk personal! Kramar 🤗

7 feb, 2021

Besökte Estetikcentrum förra veckan med akut tandbesvär. Måste faktiskt säga att jag de var snabba med att ta emot mig, göra behandlingen och dessutom var dr. Mahya väldigt vänlig och välkomnande. En väldigt professionell klinik med världens bästa personal!

7 feb, 2021

Jag hade en liten operation hos Dr. Ali och jag kan verkligen rekommendera dem. Väldigt professionell personal och hygeninsk klinik. Jag blev väldigt väl bemött.

7 feb, 2021

Har gjort flera behandlingar och operationer på Estetikcentrum. Är otroligt nöjd med alla mina resultat. Riktig duktiga personal och kirurger, speciellt Ali Bagher som opererade mig. Han är verkligen väldigt skicklig på att operera och har magiska händer! Fick all info jag behövde inför min operation och även vad mina realistiska förväntningar skulle vara, dock måste jag säga att mina resultat hamnade högt över förväntan. Fick jour-nr direkt till kirurgen efter min Op, och blev riktigt omhändertagen av alla trevliga ssk som svarade på alla mina tusen frågor. STORT TACK Estetikcentrum för allt!

Fråga ställd 22:21 - 16 jan, 2020

Hej! Måste man sövas? Jag har fina hårstrån och finn hårväxt, kan man ändå ta hår från mitt bakhuvud?

Estetikcentrum, Malmö svarar:

Hej Marie! Tack för din fråga! Dessvärre utför vi inte hårtransplantation på vår klinik. Vi använder oss däremot av en behandling som kallas PRP där vi för ut plasman från ditt eget blod för att sedan injicera det in i hårsäckarna. Läs gärna mer om metoden på vår hemsida https://estetikcentrum.se/skonhetsbehandlingar/prp-plasmabehandling/. Vänligen Anna

Fråga ställd 02:17 - 24 dec, 2019

Hej, Jag överväger att göra buttlift och har tittat på er hemsida. Då kan bor i Malmö vill jag i så fall inre behöva åka långt. Jag ser ingen prislista på er hemsida och undrar vad det skulle kosta? Jag har två barn och min kropp har förändrats mycket. Jag är 154 och väger cirka 77 kg och har tittat att man kan använda eget fett för förstoring, vilket i så fall jag hade önskat göra. Ni kan nå mig via mejlen så ni ser nedanstående samt på telefonnummer 0738746666 mvh nadire shala

Estetikcentrum, Malmö svarar:

Hej Nadire, Tack för ditt mail! En Brazilian buttlift kostar 54000kr. Vi rekommenderar att du bokar en tid för en konsultation hos en utav våra duktiga kirurger, som där kan svara på alla frågor eller funderingar du har gällande en eventuell operation. Vi hjälper dig gärna med det. Du är varmt välkommen att kontakta oss på: info@estetikcentrum.se eller på vår telefon: 040-65 66 660 Med vänliga hälsningar, Amanda Estetikcentrum Studentgatan 6 211 38 Malmö Tel 040-65 66 660 www.estetikcentrum.se

Fråga ställd 22:23 - 4 sep, 2019

Hårtransplantationen God Morgon, hittar ej denna behandling på eran sida, Min Son vill gärna boka en konsultation, tyvärr kan han bara Tors, och Fre denna vecka Kan det fungera och vad kostar detta ? Mvh Rolf Peterson

Estetikcentrum, Malmö svarar:

Hej! Det vi använder oss utav är en metod som kallas för PRP, där man tar ut plasman ur blodet och injicerar det in i hårsäckarna. Vanligtvis så behöver man ungefär 4-5 behandlingar. En behandling kostar 4000 kr men en rabatt kan ges för sista behandlingen. Vi har tyvärr ingen tid denna veckan på tors eller fre, men vill han komma hit nästa fredag 13/9 går det bra. Vänligen Anna

Fråga ställd 12:00 - 4 maj, 2019

Hej! Undrar om priser för näsplastik operation hos dr.Farooq Nasseri? Samt tidbukning eftersom bor ej i Malmö kan ej komma på mottagningen flera gånger. M.V.H Afsaneh

Estetikcentrum, Malmö svarar:

Hej Afsaneh! Tack för din fråga, priset varierar beroende på hur stor operation som behöver genomföras. För att få ett exakt pris behöver du komma hit på en konsultation hos oss! Priset ligger på mellan 43 000 - 52 000 kr. Du är varmt välkommen att boka via vår hemsida eller ringa oss för en tid :) Estetikcentrum Johanna

040-65 66 ### Visa nummer