Jägersrovägen 80A, Malmö

Sjöfartsintyg inklusive Manila intyg

Försäkringsintyg

Härdplastintyg

Pris efter konsultation

Öresundshälsan Jägerso är en vårdcentral i Malmö bestående av ett team av läkare, sköterskor, arbetsmiljökonsulter och andra specialister. De kan erbjuda dig som patient ett stort antal tjänster som anpassas efter dina unika förhållanden och behov.

Öresundshälsan Jägerso har möjlighet att erbjuda snabb tillgång till kvalificerad sjukvård och erbjuder därför med akuttider varje dag. De har privatvård och företagsvård för både stora och små företag och organisationer. Vårdcentralen finns i ljusa och fina lokaler och det finns hiss för att lätt och bekvämt komma upp till andra våningen.

Öresundshälsan Jägerso hette tidigare Husläkarna Jägerso.

Företagshälsovård hos Öresundshälsan Jägerso

Öresundshälsan Jägerso har mottot “Er hälsa - vår hjärtesak”.  De tror på att man ska satsa på friska medarbetare och förebyggande insatser för att skapa engagemang och motivation, då arbetet påverkar vår hälsa och vice versa. Därför är det en mycket god investering för företag att satsa på deras medarbetares hälsa i förebyggande syfte.

Intyg i Malmö

Vårdcentralen utfärdar även olika typer av intyg, bland annat:

• Körkortsintyg
  • Härdplastintyg
  • Adoptionsintyg
  • PPD-test

Patientavgifter på Öresundshälsan Jägerso

De flesta av verksamheterna på läkarhuset har avtal med Region Skåne och följer de avgifter som har fastställts. Frikort och högkostnadsskydd gäller.

Varmt välkommen till Öresundshälsan Jägersro!

Informationen uppdaterades 12:02 - 21 jan, 2024

5 dec, 2023

Toppen. Bästa läkare Dr Mosa B.

4 sep, 2022

Var patient på denna Vårdcentral vid ett tillfälle och sedan aldrig mer. Vidrig läkare som inte tog mina symtom på allvar och istället menade att det var inbillning och att mina symptom det var något som jag fick leva med istället för att utreda mig och försöka hjälpa till. Sedan när är en utmattning inbillning? Väldigt osympatisk man som fick mig att må ännu sämre än när jag kom dit.

17 feb, 2022

Väldigt nöjd dom gånger jag besökt husläkarna Jägersro. Rekommenderar dem stark och alla bekanta jag rekommenderat är så nöjda och tacksamma för vården de får hos husläkarna. Trots högt belastning så,gör ni ett fantastiskt jobb då ni tar alltid akuta Patienter före än att prioritera. svara i telefon. Tryggt och väl omhändertagen. Alltid noga och Väl kontrollerande Väldigt noga uppföljning Dr Tom är en väldigt kompitent läkare som följer upp individen i fråga , även en mycket duktig läkare Dr.Milosalva även omläggs personal , etc Stor kompitent bland alla som arbetar på denna mottagning.

8 dec, 2021

Håller aldrig bokade tider, fått vänta ytterligare minst 30 minuter var gång. Ringa dit är i princip meningslöst då de går extremt långsamt att komma fram om man ens gör det. Sjukt irriterande röstinspelning som upprepar sig var 20:e sekund. Min personliga åsikt om läkaren jag fått träffa är allt annat än positiv och jag är oförstående till hur denna människa har kvar sin licens.

6 dec, 2021

6 år är det samma sak tillgänglighet på telefon bokning är inget vidare eller så är det kundtjänst som svarar absolut okunnig och otrevlig rättslig..

Lunchstängt 12:00 -13:00

Lunchstängt 12:00 -13:00