Kronborgsvägen 8, Malmö

Behandling av huvudvärk

Behandling av ryggskott

Behandling av ischias

Behandling av nackspärr

Välkommen till Fysiomedicinska Kliniken och Henrik Solmenius!

På Kronborgsvägen i Malmö hittar du Fysiomedicinska Kliniken. Kliniken grundades 2005 av leg. naprapat Henrik Solmenius, tillsammans med Daniel Schyler. Här står du som patient i centrum och du kan få behandling för en rad olika besvär från rörelseapparaten.

Det här kan du få hjälp med

Henrik Solmenius är legitimerad naprapat och arbetar med besvär från muskler, leder och nervsystemet. Hos honom kan du bland annat få hjälp med:

• Ryggskott
  • Whiplash
  • Arbetsskador
  • Ledbandsskador

Om Henrik Solmenius

Henrik är legitimerad naprapat och har varit verksam sedan 1990. Han har flera vidareutbildningar, bland annat inom akupunktur, och han har gått osteopatutbildningen i Köpenhamn. Henrik är specialist på besvär från rörelseapparaten och arbetar med både privatpersoner, företag och idrottare.

Du kan läsa mer om Henrik här:
fysiomed.se/henrik-solmenius
naprapatmalmo.com

Varmt välkommen att boka en tid hos Henrik Solmenius på Fysiomedicinska Kliniken!

Informationen uppdaterades 09:37 - 11 nov, 2022

24 apr, 2023

Äntligen någon som gjort att min rörlighet i höft blivit helt bra efter att provat andra naprapater. Henrik är mycket noggrann och skicklig, kände förbättring redan efter första behandlingen. Nu kan jag fungera igen med mina aktiviteter utan känna smärta. Mycket tacksam och nöjd.

27 apr, 2021

Jag har gått till Henrik Solmenius sedan april -20 till och från under ca. 9 månader. Varje besök har först och främst varit en lättnad för mina ryggbesvär. Men även väldigt lärorikt då Henrik är duktig och noga på att förklara varför, och då på ett språk som är förståeligt. Med ett brett spektra av kunskap och metoder, har Henrik hjälp mig otroligt mycket. För övrigt trevligt och proffesionellt bemötande. Rekommenderar Henrik starkt!