Öppet måndag från 08:00

Emma Barnavård på Cura, Malmö

Erikslustvägen 24, Malmö

Emma Barnavård på Cura, Malmö

När du har fått barn är du och ditt barn välkomna till oss. Vi ger dig stöd under ditt barns uppväxt. Du bestämmer själv hur ofta du vill träffas och vad du vill ha hjälp med. Alla besök och undersökningar är gratis. Vi ger vaccinationer och gör bland annat hembesök och undersökningar av ditt barns hälsa och utveckling fram till skolstart. Du kan även få råd och stöd om amning. I våra föräldragrupper kan du skapa kontakter med andra föräldrar och utbyta erfarenheter. Vi har nära kontakt med förskolor och samarbetar med andra specialister inom barns utveckling och hälsa. Vi arbetar på uppdrag av Region Skåne.

Informationen uppdaterades 08:02 - 28 apr, 2021

Måndag - Torsdag : 08:00 - 16:30