Öppet, idag till 17:00

Barnavårdscentralen Sorgenfri

Spånehusvägen 69 , Malmö

Barnavårdscentralen Sorgenfri

När du har fått barn är du välkommen till oss. Vi ger dig stöd under ditt barns uppväxt. Du bestämmer själv hur ofta du vill träffas och vad du vill ha hjälp med. Alla besök och undersökningar är gratis. Hos oss arbetar sjuksköterskor och läkare som är specialistutbildade för vård av barn. Vi utför bland annat hembesök, vaccinationer och undersökningar av ditt barns hälsa och utveckling fram till skolstart. Du kan även få råd och stöd om amning eller om ditt barn är sjukt. Vi har nära kontakt med förskolor och samarbetar med andra specialister inom barns utveckling och hälsa.

Informationen uppdaterades 09:15 - 17 feb, 2021

Drop-in-tider