Öppet måndag från 00:00

Akutavdelning barn- och ungdomspsykiatri Malmö

Cronquists gata, ingång 4H, Malmö

Akutavdelning barn- och ungdomspsykiatri Malmö

Vi tar hand om dig som är under 18 år och som akut behöver psykiatrisk vård under en eller flera dagar. Du kommer till oss efter att ha varit i kontakt med bups akutmottagning eller annan mottagning inom bup. Hos oss får du en trygg plats där du, tillsammans med din familj, kan bygga upp dina krafter på nytt och få en mer stabil situation. Du som har tillgång till brukarstyrd inläggning, en vårdform vid allvarligt självskadebeteende eller självmordstankar, kan lägga in dig själv på avdelningen genom att kontakta oss.

Informationen uppdaterades 17:05 - 16 feb, 2021

Måndag - Söndag : 00:00 - 00:00