Tandläkare Ulla Alvinberg

Erikstorpsgatan 10B, Malmö - Visa på karta

Logo Tandläkare Ulla Alvinberg

Malmö

I Slottsstaden i Malmö hittar du Tandläkare Ulla Alvinberg. Tillsammans med tandhygienisten Lena och tandsköterskan Jenny erbjuder vi ett brett utbud av behandlingar inom allmäntandvård.

Vi kan hjälpa dig med:

• Allmäntandvård
  • Barntandvård
  • Akut tandvård
  • Tandhygienistbehandlingar
  • Estetisk tandvård
  • Kronor, broar, proteser och implantat

Vi är anslutna till Försäkringskassan och följer deras referensprislista.

Din trygghet är viktig för oss

Hos vår mottagning erbjuds du en stressfri, avslappnande och hemtrevlig miljö där du kan känna dig trygg. Vi har hög tillgänglighet och kan alltid erbjuda en akuttid samma dag. Mottagningen är dessutom kvalitetssäkrad med Qdent.

Varmt välkommen till Tandläkare Ulla Alvinberg!

Följ oss i sociala medier!

Instagram: https://www.instagram.com/ulla.alvinberg/
Facebook: https://www.facebook.com/tandlakareullaalvinberg.se/

Privattandläkarnas logga Sveriges Tandläkarförbunds logga

Informationen uppdaterades 31 juli 2018 av Vården.se

Behandlingar hos Tandläkare Ulla Alvinberg

Ulla Alvinberg

Tandläkare
Ulla har många års erfarenhet som tandläkare och har bland annat jobbat med akuttandvård och kirurgi. Hon är noggrann och lugn och jobbar bra med både barn och vuxna.

Lena Schultze

Tandhygienist
Lena har stor vana av att jobba med tandvårdsrädda och implantatpatienter. Hon arbetar med tandblekning och tandlossningsproblem, och kan även behandla svåra missfärgningar av tänder med air-flow teknik.

Jenny Ekholm

Tandsköterska
Jenny blev tandsköterska för att hon älskar det sociala med yrket. Om hon inte är på kliniken hittar du henne troligtvis på något café med schackbrädet eller strosande på ett konstmuseum.

Karta - Erikstorpsgatan 10B, Malmö