Audika Rundelsgatan

Malmö

Välkommen till Audika Rundelsgatan i Malmö!

Audika Rundelsgatan i Malmö är en fullserviceleverantör inom hörselvård och vi utför hörseltest och hörapparatsutprovning. Hos oss är det ingen väntetid och våra duktiga audionomer ger dig alltid personlig service och vägledning.

Vad vi på Audika Rundelsgatan i Malmö hjälper dig med

Hos oss kan du genomföra hörseltest, göra hörapparatutprovningar och arbetsplatsanpassningar. Vi säljer olika typer av moderna hörapparater med tillbehör, hörhjälpmedel och hörselskydd. Vi erbjuder även hörapparatservice.

Vi har avtal med landstinget för utprovning av hörapparater vid primär hörselrehabilitering.

Hitta till Audika Rundelsgatan i Malmö

Hörsam Rundelsgatan ligger i norra delen av Malmö på Rundelsgatan 16, precis invid Rundeln i Kvarter Caroli. Ett flertal bussar (buss 2, 8 och 31) stannar vid hållplats Malmö Djäknegatan, bara någon minuts promenad från kliniken.

Om Audika

På Audika arbetar 200 personer runt om i landet på 38 kliniker. Vi finns i Stockholm, Uppsala, Södermanland, Östergötland, Skåne, Göteborg, Varberg, Karlskrona, Kalmar och Västerås. Alla våra kliniker är utrustade med marknadens bästa maskiner och hos oss arbetar legitimerad personal med lång erfarenhet av hörselvård.

Kontakta oss på Audika Rundelsgatan i Malmö om du har några funderingar om hörsel!

Informationen uppdaterades 20 december 2016 av Vården.se

Visa telefonnummer

Rundelsgatan 16, Malmö - visa på karta

Behandlingar hos Audika Rundelsgatan

• Hörseltest

Vi på Audika Rundelsgatan i Malmö erbjuder hörseltest med marknadens senaste utrustning. Du behöver ingen remiss för att göra ett hörselt... Läs mer

• Hörapparater

På Audika Rundelsgatan i Malmö erbjuder vi utprovning och anpassning av hörapparater. Vad är en hörapparat? En hörapparat är ett diskr... Läs mer

• Batterier till hörapparater

Idag är alla hörapparater batteridrivna och drivs av specialbatterier. Vi på Audika Rundelsgatan Malmö erbjuder batterier till de flesta hör... Läs mer

• Tinnitus

Hos Audika Rundelsgatan i Malmö kan våra duktiga audionomer hjälpa dig att lindra besvär och förbättra upplevelsen av de besvärande ljuden s... Läs mer

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

• Fråga ställd 09:17 22 jun 2016

Hej. Jeg skrev för en tid sedan, för att få en tid, men jag har inte fått nogot svar.

mvh Tove Larsen

Audika Rundelsgatan svarar:

Hej Tove!
    Vi bokar gärna in dig på en tid om du skickar ett mail med ditt personnummer samt telefonnummer till info@audionomerna.se. Eller ringer till oss på 0200-11 14 50.

• Specialistläkarna Sergel City Jag hade artros i min stortå och en ortoped på en annan vårdinrättning dömde ut den och sa att steloperation var det enda som möjligt i mitt... - Marie Söderqvist
    • Corpus Kiropraktik Bra bemötande redan i telefon och på platsen. Väldigt proffsigt och kan rekommendera alla som har ont att gå hit. - Peter Jansson
    • Rosa Gynekologmottagning Älskar verkligen Rosa Gym! Lyhörd och fantastisk är hon! - Shada Naser
    • Vårdcentralen Södertull Kunnig , trevlig och hjälpsam personal. Bra lokaler och god information. - Marianne Edlund Nordström
    • Vårdcentralen Södertull Kunnig , trevlig och hjälpsam personal. Bra lokaler och god information. - marianne Edlund Nordström