TandHälsan Olsson & Skeppar

Malmö

TandHälsan Olsson & Skeppar består av två tandläkarteam under samma tak och vi eftersträvar att ha Malmös nöjdaste patienter. Vi erbjuder allmäntandvård för barn och vuxna och är specialutbildade på implantat och protetik.

Vi är en digital klinik sedan 2009 och hanterar journalsystem, röntgen, foto och avtryckstagning digitalt.

Våra team på TandHälsan

Jonas Skeppar och Peter Olsson är både utexaminerade från tandläkarhögskolan i Malmö - Jonas 1987 och Peter 1994.

Team Olsson består av tandläkare Peter Olsson och tandsköterska Anna-Maria Klement.

Team Skeppar består av tandläkare Jonas Skeppar, tandsköterska Berit och tandhygienist Eva Jennefelt.

Vi arbetar för att du ska känna dig trygg och delaktig i din vård. Vi ger dig behandlingsalternativen och tillsammans gör vi valen!

Implantat

På TandHälsan Olsson & Skeppar är vi specialutbildade på implantatbehandlingar och utför hela behandlingen själva – både operationen och protetiken.

Vi använder de bästa materialen och metoderna

På TandHälsan använder vi oss av de mest beprövade materialen i kombination med den bästa utrustningen, något som vi kallar för "Golden standard". Allt vårt miljöfarliga avfall återvinns eller destrueras av Stena miljö.

Varmt välkommen till TandHälsan Olsson & Skeppar!

Informationen uppdaterades 27 januari 2017 av Vården.se

• Fredag 08:00 - 13:00 Team Olsson

Behandlingar hos TandHälsan Olsson & Skeppar

Peter Olsson

Tandläkare

Specialutbildad i implantatkirurgi, protetik och röntgen.

Anna-Mari Klement

Tandsköterska Team Olsson

Jonas Skeppar

Tandläkare

Specialutbildad i implantatkirurgi och protetik.

Berit Carlenfelt

Tandsköterska Team Skeppar

Eva Jennefelt

Tandhygienist Team Skeppar

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

• Solna Ortopedmottagning Jag kom hit med smärta och gick härifrån smärtfri. Mycket trevligt bemötande av både bokningspersonal och läkare. - Margit A
    • Husläkaren Kungsladugård Roland Arvidsson Mycket kompetent behandling både från sjuksköterskan till läkaren.Har fått rätt medicinsk behandling plus relevant information, vilket resul... - Margareta Sturemyr
    • Protandvården - Tandläkare Dena Kunnig, säker och trevlig tandläkare. Ärlig och hjäpsam människa.. En tandläkare att lita på.. Jag tycker att beskrivningen professionellt s... - Sundus
    • Jourcentralen Norrköping Fantastisk personal. 👍 - Cai "Armbågen" Öjring
    • Sant Elias Klinik Har vart en stamkund hos dem flera år! Underbar och kunnig läkare, rekommenderas till alla: unga som gamla - J. A.