3.94
Öppet, idag till 17:00

Smile Tandvård Malmö Slottsstaden

Fridhemstorget 29 217 53 Malmö

Smile Tandvård Malmö Slottsstaden

Välkommen till Smile – din tandläkare i Malmö Slottstaden! Hos oss arbetar allmäntandläkare, specialisttandläkare, tandhygienister och tandsköterskor med stor erfarenhet och gedigen yrkeskunskap. Vi erbjuder allt från en vanlig undersökning till en mer avancerad tandvård som exempelvis käkkirurgi och implantatbehandling. På vår hemsida smile.se kan du läsa mer om hur vi arbetar med specialisttandvård samt estetisk tandvård. Tidsbokning På smile.se kan du boka tid direkt online men det går också bra att ringa eller maila. Är du i behov av akut tandvård och hittar inte någon ledig tid i onlinebokningen? Ring direkt till kliniken så försöker vi hjälpa dig så fort som möjligt. Välkommen till oss på Smile för att få hjälp med en bättre munhälsa!

Informationen uppdaterades 17:13 - 15 feb, 2021

3.94 / 5

27 okt, 2020 Rebecca G. skrev:

Långa väntetider för att komma fram i telefon. Mycket långa väntetider för att få en tid på morgonen eller eftermiddagen. Bokar onödigt många besök för små saker. Bemötandet av barn och unga behöver förbättras.

7 jun, 2019 Per L. skrev:

Min tandläkare Caroline är verkligen professionellt kunnig, informativ, kommunikativ och trevlig. Detsamma gäller hennes sköterska. Mina bästa rekommendationer!

15 apr, 2017 Hassan skrev:

Tandläkaren Malin är vänlig och har stort förståelse. Inger förtroende. .

16 okt, 2015 Slobodanka skrev:

Måndag - Tisdag : 07:45 - 18:00