Carl Gustafs väg 19, Malmö

AudioNova Malmö

Välkommen till AudioNova Malmö – Din Hörselspecialist!

AudioNova Malmö ligger på Carl Gustafs väg 19 nära Pildammsparken Malmö. Om du åker kommunalt till oss kan du ta buss 1 till hållplats Carl Gustafs väg.

AudioNova är en av Sveriges största hörselkedjor och finns på flera platser i landet. Audionommottagningen i Malmö är en av många hörselkliniker som tillhör AudioNova.

Vad vi på AudioNova Malmö kan hjälpa dig med

På AudioNova Malmö hjälper våra erfarna audionomer dig med hörseltest och utprovning av hörapparater och hörselskydd. Du kan också få hjälp med service och justering av hörapparater, samt arbetsplatsanpassningar. Vi på AudioNova Malmö vet att alla individer har unika förutsättningar, behov och önskemål, och därför gör vi alltid vårt yttersta för att hitta den bästa lösningen för just dig.

Du behöver ingen remiss för att komma till oss på AudioNova Malmö!

Avtal inom vårdval primär hörselrehabilitering

AudioNova Malmö är en hörselklinik som är auktoriserad av Region Skåne inom primär hörselrehabilitering. Det innebär att du som är över 18 år med lätt till måttlig hörselnedsättning kan få hjälp med behovsbedömning, förskrivning av hörselhjälpmedel, service samt viktig information kring hörselnedsättningen hos oss.

Hörseltest online på audionova.se

Hur står det till med din hörsel? På AudioNovas hemsida kan du göra ett hörseltest online. Under testet får du lyssna på några ljud och sedan besvara ett antal frågor. Testet tar bara några minuter och du får ditt resultat med en gång.

Få hjälp med din hörsel hos AudioNova Malmö!

Informationen uppdaterades 13:41 - 12 sep, 2023

22 aug, 2023

Långa väntetider , ingen dropp in, när man jobbar och har problem med sin hörapparat får man en tid 10 dagar fram .

22 aug, 2023 AudioNova Malmö svarade:

Hej! Tack för din feedback. Vi strävar efter att ge bästa möjliga service och även ha korta väntetider. Har man tyst hörapparat så tittar vi alltid på dom inom 5 arbetsdagar. Andra ärende kan ibland dröja längre, nu är det fortfarande semestertider som kan påverka tillgängligheten. Tyvärr har vi ingen drop in, då audionomerna jobbar med bokade kunder för att kunna ge tid till varje kund och därmed bättre service. Marie Nilsson, Regional Sales Manager AudioNova

6 sep, 2016

Mycket duktig och hjälpsam personal

23 dec, 2015

9 dec, 2015

Fråga ställd 22:14 - 17 okt, 2019

Hej min Far behöver göra en hörsel test. Han hör mycket dåligt. Vad behöver vi göra? Bara boka tid?

AudioNova Malmö svarar:

Hej! Ja, välkommen att ringa oss och boka en tid. Med vänliga hälsningar/Best regards Pernilla Jönsson Administratör Carl Gustavsväg 19 21742 Malmö Telefon: 040 – 694 98 11 E-mail: pernilla.jonsson@audionova.se Hemsida: www.audionova.se Facebook: www.facebook.com/audionova

Fråga ställd 08:41 - 2 sep, 2019

Hej, Hur är era öppettider för droppin i veckan. Skulle ta med min gamla mor till er (hon är redan patient hos er) Tack på förhand, Susann Pedersen

Måndag och Onsdag 1300 - 1500 Tisdag och Torsdag 0830 - 1030

Fråga ställd 13:30 - 12 aug, 2019

Varför finns det ingen prislista på de olika hörselskydden? Förstår att det kan skilja på olika skydd men riktpriser måste ju finnas!!

AudioNova Malmö svarar:

Hej, Tack för förfrågan. Du är välkommen att ringa oss för priser på 040-6949811. Mvh AudioNova Malmö