Folktandvården Färjestaden

Mörbylånga

Folktandvården Färjestaden är en centralt belägen klinik med handikappvänliga lokaler. Hos oss möter du personal som tillsammans arbetar för att du ska få bästa möjliga vård utifrån dina behov. Vi har lång erfarenhet av barn och ungdomstandvård och några är specialutbildade inom barntandvård. Vi har även tandvårdsteam som erbjuder lustgasbehandling för dig som är tandvårdsrädd. I samarbete med våra specialisttandläkare utför vi tandreglering, implantat, operativa ingrepp och behandling av tandlossningssjukdomar.

Klinikchef: Katarzyna Machaj
Kliniksamordnare: Yvonne Påhlsson
Tandläkare: Margareta Elfvin, Stephanie Janowski, Birgitta Ström-Antonsson, Patryk Wyka, Astrid Karlsson och Marina Malmqvist.
Tandhygienister: Eva Sander, Emma Printz, Anna-Ida Forssten, Yvonne Andersson och Carola Strömberg.
Tandsköterskor: Linda Jakobsson, Arta HajriZaj, Ewa Jonsson, Eva Ericson, Esma Tucek, Susanna Mosseke, Rebecka Holmström, Helena Dahlman och Annelie Wenngren.

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 0485 - 396 00