Folktandvården Mörbylånga

Mörbylånga

Välkommen till oss på Folktandvården Mörbylånga.
Vi finns på Torget 6 i Mörbylånga i nya, fräscha lokaler.
Här utför vi alla slags behandlingar från lagningar och kronor till blekning av tänder. Huvudvikten lägger vi på det förebyggande arbetet genom att hjälpa dig att behålla eller förbättra din munhälsa.
Hos oss får du möjlighet att teckna ett Frisktandvårdsavtal, ett avtal för fast pris på tandvård. Hör av dig till oss för mer information.
Barntandvård, det kan vi på Folktandvården. Vi har lång erfarenhet av barntandvård. Givetvis är hela familjen välkommen till oss. Ni kan få en tid samtidigt.

Klinikchef: Katarzyna Machaj
Kliniksamordnare: Linda Lundin
Tandläkare: Weronika Wyka, Ann-Mari Frykendahl, Sohrab Korkchi
Tandhygienister: Mari Knutsson och Yvonne Andersson
Tandsköterskor: Barbro Setting, Katarina Gardmar, Linda Hildingsson, Helena Dahlman och Linda Lundin

Torget 6, Mörbylånga - visa på karta
Akutverksamhet, allmäntandvård, Pedodonti, Tandläkare