Närhälsan Mölnlycke rehabmottagning, Mölnlycke

Om Närhälsan Mölnlycke rehabmottagning, Mölnlycke

Smärta, svårt att hantera vardagen, led- eller muskelproblem, handskador, huvudvärk, ont i nacke eller rygg, stress, sömnbesvär, graviditetsrelaterade besvär eller träningsskada. Det är exempel på besvär som du kan komma med till oss. Vi förskriver också hjälpmedel och erbjuder artrosskola enligt BOA (Bättre Omhändertagande av patienter med Artros). Högkostnadsskydd gäller.

Hos oss får du professionell hjälp av arbetsterapeuter och sjukgymnaster/fysioterapeuter, för ett mer rörligt och aktivt liv. Läs mer på vår webbplats narhalsan.se/rehab

Ingen remiss, tid inom 7 dagar, 100 kr per besök.

Välkommen!

Ekdalavägen 2, 435 30, Mölnlycke, Tel: 010-473 36 75 - visa på karta