Specialistkliniken för odontologisk radiologi Mölndal, Mölndal

Mölndal

Odontologisk radiologi - röntgen - är den specialitet inom tandvården som utför specialiserade röntgenundersökningar av tänder, käkar och munhålan. Hos oss träffar du specialisttandläkare, tandsköterskor och läkarsekreterare som ger dig ett personligt bemötande, bra service och självklart säker tandvård av god kvalitet.

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 010 - 441 71 68 Växelnummer 010 - 441 71 68
Biskopsbogatan, 431 80, Mölndal, Mölndals sjukhus - visa på karta

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Remiss krävs.

Odontologisk radiologi, Röntgen