Öppet måndag från 07:30

Läkargruppen Mölndalsbro, Mölndal

Nygatan 1, 431 31, Mölndal

Läkargruppen Mölndalsbro, Mölndal

Läkargruppen Mölndalsbro är en väletablerad, privatdriven läkarmottagning i Mölndals Centrum sedan 30 år. Mottagningen bedriver öppen sjukvårdsverksamhet och har avtal med Västra Götalandsregionen. Vi har god läkar- och personalkontinuitet. Aktiv samverkan med närliggande sjukvårdsenheter, sjukgymnaster, försäkringskassa och arbetsförmedling. Våra mottagningar;Distriktsmottagning (planerade och tidsbokade akutbesök) Öron-näsa-halsspecialist (efter kontakt med mottagning eller via remiss) Ortopedspecialist 4dgr/v (efter kontakt med mottagning. Ej remiss) Distriktssköterskemottagning (planerade och akuta besök) Astma-KOL-allergimottagning Diabetesmottagning Hypertonimottagning BVC Samtalsmottagning med psykologer Förebyggande hälsovård, vikt, kost, motion, rökavväjning

Informationen uppdaterades 17:06 - 15 mar, 2021

5 / 5