Öppet måndag från 08:00

Hälsa Hemma Vårdcentral

Ekenleden 15A, 428 36, Kållered

Hälsa Hemma Vårdcentral

Hos Hälsa Hemma får du trygg och snabb vård via vår app och via hembesök. I Hälsa-Hemma-appen finns vi direkt för att hjälpa dig. Och när vi behöver ta prover eller undersöka dig så planerar vi en tid när vi kommer hem till dig! Du laddar hem appen på www.halsahemma.se Naturligtvis är du också välkommen på plats i våra lokaler för tidsbokade tider.

Informationen uppdaterades 08:02 - 5 maj, 2021

1 / 5

17 maj, 2021 Hardy B. skrev:

Efter många timmar av letande lyckades jag att boka en tid till vaccinering mot covid-19. Två dagar innan vaccineringen mot covid-19 (och därmed väldigt sent för att hitta en annan vårdcentral) fick jag en sms av Hälsa Hemma, där det står att tiden inte längre finns i brist på vaccin.

Måndag : 08:00 - 17:00