Jourcentral Capio Läkarhus Lysekil, Lysekil

Om Jourcentral Capio Läkarhus Lysekil, Lysekil

Här får du trygg och professionell vård under generösa öppettider. Hos oss kan du få akuttider samma dag. Du kan boka tid via web eller telefon. Här finns specialister inom allmänmedicin, barnläkare, BVC, distriktssköterska, mottagning för dig med diabetes, astma eller KOL och psykolog. Vi har lab för provtagning och erbjuder också vaccinationer och hälsokontroller. Välkommen!

Södra Hamngatan 4, 453 33, Lysekil - visa på karta
  • Lördag - Söndag 10:00 - 16:00