Audionommottagning Lysekil, Lysekil

Om Audionommottagning Lysekil, Lysekil

Audionommottagning Lysekil arbetar med habilitering/ rehabilitering för personer med hörselskada/ dövhet/ dövblindhet, i syfte att öka delaktigheten i samhället och ge ett så meningsfullt liv som möjligt.
Avbokning av tid via SMS: 070 082 2739

010 - 441 49 20 Texttelefon 0521 - 28 90 17
Lasarettsgatan 1, 453 25, Lysekil, Lysekils sjukhus - visa på karta
  • Måndag - Fredag 10:00 - 12:00 0521-289017 te
Remiss

Audionommottagning Lysekil, Lysekil

3,8

22:07 - 30 nov, 2017 skrev:

Lena Dahle, leg. audionom. Vid eventuella problem med min hörapparat ser jag fram emot att träffa henne igen.
Empatisk, hörde och förstod, hjälpsam med glimten i ögat.

17:09 - 15 jun, 2017 skrev:

Richard Berglund är en läkare som jag ser fram emot att träffa igen. En läkare med glimten i ögat som både kommunicerade med mig och sköterskan. De var ett par som trivdes ihop och det avspeglades på mig som patient. Jag kände mig omhändertagen av båda.

07:49 - 09 feb, 2017 skrev:

Trevliga och hjälpsamma tjejer som jobbar här 😊

3,5

13:46 - 30 sep, 2016