Capio Rehab Lysekil

Capio Rehab Lysekil

, Lysekil

Södra Hamngatan 4, 453 33, Lysekil, 45333

Hej och välkommen till oss på Capio Rehab Lysekil! Vi som arbetar här är: Marcus Croona, Leg. Fysioterapeut Emma Gunnarsson, Leg Fysioterapeut Robert Olsson, Leg. Fysioterapeut Marianne Edman, Leg. Arbetsterapeut Om oss: Hos oss får du hjälp med bedömning och behandling av till exempel smärta, led- eller muskelproblem, handskador, huvudvärk, ont i nacke eller rygg, stress, sömnbesvär, graviditetsrelaterade besvär eller träningsskada. Vi förskriver också hjälpmedel och erbjuder artrosskola enligt BOA (Bättre Omhändertagande av patienter med Artros). Högkostnadsskydd gäller, kostar 100 kronor/besök. Ingen remiss behövs, du får tid inom 3 dagar. Öppettider: Måndag-Fredag 07:30-16:00 Lunchstängt 12:00-12:30 Telefontider: Måndag-fredag 09:00-09:30 Övrig tid kommer du till en telefonsvarare där du kan lämna ett meddelande till oss. Telefonnumer: 0523-45 95 30 Mottagningens webbplats:https://capio.se/narsjukvard/vastra-gotaland/lysekil-rehab/

Informationen uppdaterades 01:13 - 1 okt, 2022

Lunch 12:00-12:30

Hjälpmedelsverksamhet, Sjukgymnastik/Fysioterapi, Arbetsterapi, Primärvårdsrehabilitering, Artrosskola