Stenbergska hälsocentral

Om Stenbergska hälsocentral

Dagtid är det hit du vänder dig med frågor som rör din hälsa. Det gäller för dig som är sjuk, vill ha stöd som förälder eller förändra din livsstil.

Använd gärna våra e-tjänster när du kontaktar oss. När du ringer oss för rådgivning och bedömning får du förslag på en tid då vi ringer upp dig.

Alla regionens hälsocentraler är godkända av Hälsoval Västerbotten. Hälsovalet innebär att du själv kan välja hälsocentral. Du hittar information om hur du väljer i länken nedan, Så väljer du mottagning.

Har du frågor under kvällar och helger ringer du 1177.

Blir du akut sjuk eller allvarligt skadad ringer du 112.

Lista dig hos Stenbergska hälsocentral

Johan Skyttes väg 6, Lycksele - visa på karta
Dietist, Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral, Kuratorsverksamhet, Livsstilsmottagning, primärvård

Stenbergska hälsocentral

4,7

07:27 - 18 jun, 2019 skrev:

Effektivt, snabb och professionell bedömning och behandling av min akuta sjukdom under semestern i Lyckseletrakten. Allt positivt

14:35 - 20 feb, 2016

14:29 - 16 feb, 2016