Stenbergska hälsocentral

Stenbergska hälsocentral

, Lycksele

Johan Skyttes väg 6, 921 24 Lycksele, 92124

Dagtid är det hit du vänder dig med frågor som rör din hälsa. Det gäller för dig som är sjuk, vill ha stöd som förälder eller förändra din livsstil. Använd gärna våra e-tjänster när du kontaktar oss. När du ringer oss för rådgivning och bedömning får du förslag på en tid då vi ringer upp dig. Alla regionens hälsocentraler är godkända av Hälsoval Västerbotten. Hälsovalet innebär att du själv kan välja hälsocentral. Du hittar information om hur du väljer i länken Så väljer du mottagning. Har du frågor under kvällar och helger ringer du 1177. Blir du akut sjuk eller allvarligt skadad ringer du 112.

Informationen uppdaterades 09:30 - 29 feb, 2024

12 mar, 2024

Jag var på Stenbergska pågrund av mag besvär i nästan sju år. Men när jag efter fick träffa en läkare att hjälpa mig, var det inte som jag förväntade mig. Hennes elev var trevligt och lyssnade på vad jag har att säga, men tvärtom var själva läkaren. Hon var otrevlig, hon låt mig inte brätta samt visa hon dåligt kommunikation. Till exempel genom att säga du får då tyvärr leva med smärtan vi kan inte göra mer, på en otrevlig sätt som gör mig som behöver hjälp ledsen. Jag går vård och omsorg programmet och vet att det inte så de lär oss att möta patienter.

1 apr, 2021

Jag tror aldrig att jag har fått sämre medicinsk vård än på Stenberska, sjuksköterskorna verkar söta, men många nya läkare verkar väldigt inkompetenta, av 21 besök 17 olika läkare, många verkar helt oerfarna, forstår inte vad man sägar så saker blir missförstådda, och en timmes samtal blir till två rader i mit journal . Jag har gett upp att få någon hjälp på Stenbergska, fruktar för min hälsa. en gång klagade jag på min behandling, fick veta av läkaren att då kunde jag hitta en annan

18 jun, 2019

Effektivt, snabb och professionell bedömning och behandling av min akuta sjukdom under semestern i Lyckseletrakten. Allt positivt

20 feb, 2016

16 feb, 2016

Här kan du se omdömen som Stenbergska hälsocentral har fått i Nationella Patientenkäten.

Återuppringning

Inkontinensmottagning, primärvård, Diabetesmottagning, primärvård, Livsstilsmottagning, primärvård, Dietistverksamhet, Arbetsterapi, Kuratorsverksamhet, Hypertonimottagning, primärvård, Vårdcentral (BT), Distriktssköterskeverksamhet, Allmänmedicin, Vaccination mot covid-19