Röntgen Lycksele

Lycksele

Röntgen Lycksele är en del av Bild- och funktionsmedicin Västerbotten som är en länsklinik bestående av röntgen-, mammografi- och nuklearverksamheterna i Lycksele, Skellefteå och Umeå samt vid ett antal hälsocentraler i länet i södra Lappland.

Vanligtvis kallas patienter till närmaste röntgenmottagning, men för att korta väntetider kan undersökningen utföras på annan ort i Västerbotten.

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. Min Doktor – Vårdcentral i fickan

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 0950 - 390 49
Lycksele lasarett - visa på karta

Ja

Bild- och funktionsmedicin, Specialistsjukvård