Medicinkonsulten AB

Om Medicinkonsulten AB

Medicinkonsulten Hälsocentral i Lycksele AB är din hälsocentral med dig i fokus. Vi erbjuder primärvård och BVC med kontinuitet där du får träffa distriktsläkare, distriktssköterskor, undersköterskor, läkarsekreterare, psykoterapeut, sjukgymnast, arbetsterapeut, dietist och fotvård.

Lista dig hos Medicinkonsulten AB

Skolgatan 8 - visa på karta
Drop-in
  • Måndag - Fredag 08:00 - 11:30 Provtagning
Barnavårdscentral / BVC, Dietist, Distriktssköterskeverksamhet, Flyktingmedicin, Fotvård, Husläkare / vårdcentral, Inkontinens, stödverksamhet, Primärvårdsrehabilitering, Provtagningsverksamhet, öppen vård, Psykoterapeut, Psykoterapi, barn och ungdom, Sjukvårdsrådgivning, Vaccinationsverksamhet

Medicinkonsulten AB

12:08 - 19 aug, 2018